Forum Gdańsk
Dziś OTWARTE 09:00 – 21:00
Forum Gdańsk
Dziś OTWARTE 09:00 – 21:00

1. Informacje ogólne o FORUM Club

 

Czym jest FORUM Club?

FORUM Club to nowy program lojalnościowy, w którym możesz zdobyć ekskluzywne nagrody i skorzystać ze specjalnych ofert oraz zniżek. Wystarczy robić aktywnie zakupy z użyciem aplikacji. Nie musisz więcej pamiętać o promocjach, ani tracić czasu na szukanie najlepszych okazji w Internecie. Możesz je sprawdzić w aplikacji FORUM Club i skorzystać z najlepszych ofert zdobywając nagrody każdego dnia.

Zarejestruj się już dziś i zdobywaj nagrody za zakupy w FORUM Gdańsk!

Jak działa FORUM Club?  

Aplikacja FORUM Club jest naprawdę łatwa w użyciu! Zarejestruj się, podepnij swoje konto bankowe i rób zakupy jak zwykle. Nagrody będziesz otrzymywał automatycznie, zależnie od wydatków i aktywności.  

 

FORUM Club opiera się na nagrodach. Nagrody przyznawane są przez sklepy, restauracje i kawiarnie zlokalizowane w FORUM Gdańsk. Robiąc zakupy i płacą za nie z powiązanego konta bankowego otrzymujesz nagrody, które mogą mieć postać podarunku lub zniżki na kolejne zakupy. Są też nagrody przyznawane przez Centrum, które mogą być oparte zarówno na wydatkach, jak i aktywności. Aktualne kupony z nagrodami sprawdzisz w aplikacji wraz z wytycznymi do ich realizacji.    

 

2. Moje członkostwo  

 

Jak zostać członkiem FORUM Club?

Aby zostać członkiem, należy pobrać aplikację FORUM Club i zarejestrować się. Po podpięciu rachunku bankowego do aplikacji, nagrody będziesz otrzymywać automatycznie robiąc zakupy w FORUM Gdańsk.  

 

How do I end my membership in FORUM Club

You can always delete your membership in FORUM Club, you do that by going to your profile section in the app, press my information, scroll to the bottom and press delete. By doing this you delete your membership and all personal information. This action is not reversable  

 

Jak zrezygnować z członkostwa w FORUM Club?

Zrezygnować z członkostwa w FORUM Club można w każdym momencie. W tym celu należy wejść w swój profil w aplikacji, nacisnąć przycisk “Moje dane”, przewinąć w dół i nacisnąć „Usuń konto”. W ten sposób dokonuje się rezygnacji z członkostwa i usuwa wszystkie dane osobowe. Czynność ta jest nieodwracalna.  

 

Czy moje dane są bezpieczne?

Aplikacja spełnia te same wymogi w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych, co aplikacje stosowane przez Twój bank. Wszystkie dane dotyczące zakupów są szyfrowane zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa. Twoje dane są przechowywane na terytorium Europy i podlegają zewnętrznemu audytowi bezpieczeństwa, przeprowadzanemu raz w roku. Twoje dane nie są odsprzedawane ani udostępniane stronom trzecim.  

 

Czy proces podłączenia mojego rachunku bankowego jest bezpieczny?  

Proces podłączenia konta bankowego opiera się na europejskiej dyrektywie PSD2. Jej celem jest mocne zabezpieczenie autoryzacji dostępu do Twoich rachunków bankowych poprzez silne uwierzytelnienie, ograniczonej wyłącznie do spółek zatwierdzonych przez organy bankowe każdego kraju w Europie.  

 

Podłączając rachunek bankowy nigdy nie podajesz nam loginu ani hasła dostępu do Twojego rachunku online. Zostajesz przekierowany bezpośrednio do Twojej strony lub aplikacji bankowej celem weryfikacji tożsamości i wyboru danych przekazywanych do nas. PSD2 ogranicza okres udostępnienia tych danych do 90 dni. Po tym terminie otrzymujesz prośbę o przedłużenie zgody. Dzięki temu mechanizmowi bank może regularnie upewniać się, że nadal jesteś użytkownikiem oferowanej przez nas usługi.  

 

Czy możecie wykonywać jakieś operacje na moim rachunku bankowym?  

Nie. Nie możemy wykonywać żadnych operacji na Twoich rachunkach. Nasz partner, Transaction Connect, posiada licencję bankowa, która umożliwia mu dostęp do Twoich danych zakupowych wyłącznie w trybie odczytu (weryfikacji). Jego celem jest identyfikacja zakupów dokonywanych w programie. Posiadana zgoda bankowa (Account Information Service Provider, licencja nr 17038 udzielona przez Banque de France) nie pozwala nam na generowanie transakcji takich jak przelewy czy polecenia zapłaty.

 

3. Nagrody

 

Jak otrzymuję nagrody z FORUM Club?  

Nagrody ze sklepów otrzymujesz podłączając Twój rachunek bankowy i robiąc zakupy w FORUM Gdańsk. Kiedy Twoje konto jest podłączone, rejestrujemy gdzie i za jaką kwotę dokonujesz zakupów. W oparciu o te informacje my i nasze sklepy nagradzamy Cię za zakupy. Wszystkie aktywne nagrody znajdziesz w aplikacji. Dowiesz się z niej również, ile wydać i co możesz za to otrzymać.  

 

Jak działają kupony z nagrodą?

Nagrodę otrzymujesz aktywując kupon, który znajdziesz w aplikacji. Dzięki kuponowi dowiesz się, jaką kwotę musisz wydać, aby otrzymać nagrodę od sklepu. Za   kupony odpowiadają sklepy, restauracje i kawiarnie zlokalizowane w FORUM Gdańsk. Mogą one zmieniać warunki w dowolnym momencie, ale szczegóły dotyczące realizacji nagrody zawsze znajdują się na kuponie.  

 

Kupony w FORUM Club są ściśle powiązane z transakcjami na Twoim koncie. Po podłączeniu rachunku bankowego do aplikacji, kupony są automatycznie aktualizowane odpowiednio do wydatków. Po przyznaniu nagrody przez sklep otrzymasz powiadomienie, że spełnione są warunki jej otrzymania. Kupon z nagrodą jest wówczas widoczny w zakładce „Nagrody”.

 

Od jakich sklepów otrzymam nagrodę?  

Nagrody można uzyskać we wszystkich sklepach, supermarketach, restauracjach i w kinie, o ile oferują program nagród. Wszystkie możliwości otrzymania nagród można sprawdzić w aplikacji. Wystarczy sprawdzić kupony za nagrodami.  

 

Nie otrzymałem nagrody  

Zarejestrowanie zakupu w FORUM Club może potrwać do 3 dni roboczych. Jeśli nie otrzymałeś informacji o Twoich wydatkach, przejdź do sekcji wsparcia, gdzie możesz zgłosić i prześledzić swoje wydatki.

 

Czym są nagrody centrum?

Nagroda centrum, to nagroda, której fundatorem jesteśmy my, czyli FORUM Gdańsk. Nagroda centrum może być oparta zarówno na Twoich wydatkach, jak i aktywności. Wszystkie nagrody do FORUM Gdańsk znajdziesz również w kuponach z nagrodami. Sprawdź aplikację i zastosuj się do instrukcji, aby otrzymać nagrodę.  

 

Jak długo ważna jest nagroda sklepowa?

Nagroda, którą otrzymujesz ze sklepu jest zwykle ważny przez 30 dni. Jej termin jest wskazany na kuponie.  

 

Czy można łączyć oferty i nagrody z upustami lub programami lojalnościowymi innych sklepów?

Tak, można! W FORUM Club realizujesz kupon przy każdym dokonanym zakupie, nawet jeśli już kupujesz z upustem, poprzez program lojalnościowy lub ofertę wyprzedaży.

 

Czy można dostać nagrodę płacąc gotówką?

Niestety nie. Tylko zakupy opłacone kartą bankową do powiązanego konta będę rejestrowane w systemie.

 

4. Podepnij swój bank do FORUM Club

 

Dlaczego muszę podpiąć swój rachunek bankowy?

Prosimy Cię o podpięcie rachunku bankowego, abyś maksymalnie skorzystał z programu FORUM Club. Podłączenie konta pozwala nam rejestrować Twoje zakupy w centrum i nagradzać cię zgodnie z Twoimi wydatkami. Wszystkie systemy nagradzania oparte na transakcjach dokonywanych kartą płatniczą wymagają łączności z bankiem, żeby mechanizm mógł je rejestrować.  

 

Co się stanie, kiedy podłączę swój bank?

Oto, co się stanie, kiedy podłączysz Twój rachunek bankowy:

  1. Kiedy rachunek bankowy zostanie podłączony do aplikacji, Twoja karta płatnicza stanie się kartą lojalnościową FORUM Club.  
  2. Zakupy, których dokonasz w centrum, zostaną automatycznie powiązane z aplikacją i zarejestrowane w systemie, a Ty zbliżysz się do następnych nagród.
  3. Jak tylko osiągniesz kwotę wskazaną na kuponie, aplikacja powiadomi Cię o tym, że możesz odebrać nagrodę. Stan realizacji kuponów możesz sprawdzić również samemu w aplikacji.  

 

Zmieniłem bank, co powinienem zrobić?

Możesz dodać swój nowy bank w aplikacji. Aby to zrobić, wejdź na profil, wciśnij “Dodaj bank” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

Zmieniłem kartę płatniczą, czy muszę coś zrobić?

Jeśli twoja karta została odnowiona po wygaśnięciu okresu jej ważności, nie musisz robić nic. Jeśli jednak zmieniłeś bank lub rachunek, musisz dodać nowy bank do aplikacji. Przejdź do profilu, wciśnij „Dodaj bank” i postępuj zgodnie z instrukcjami.  

 

Nie mogę podpiąć banku, co mam zrobić?

Sprawdź poniższe:

  1. Czy masz aplikację wymaganą przez Twój bank dla podwójnego uwierzytelnienia?
  2. Czy możesz się połączyć bezpośrednio ze stroną Twojego banku? Czasem ich serwery są niedostępne.

Abyśmy mogli pomóc Ci jak najszybciej, podaj nam typ urządzenia, z którego próbowałeś się połączyć, nazwę przeglądarki, a jeśli to możliwe – zrób zrzut ekranu komunikatu o błędzie.  

 

Nie mogę znaleźć swojego banku na liście

Nasz zespół pracuje aktywnie nad tym, by zapewnić dostępność możliwie jak największej liczby banków. Podaj nam nazwę Twojego banku, abyśmy szybko mogli go uwzględnić w naszej bazie.

 

Aplikacja każe mi się zresynchronizować. Co to znaczy?

Zgodnie z dyrektywą PSD2, co 90 dni musisz odnawiać swoją zgodę na to, byśmy mogli mieć dostęp do Twoich danych zakupowych. Potrzebne jest Twoje działanie podjęte na stronie logowania w obszarze klienta – to jest resynchronizacja.

 

Oto, co kolejno musisz zrobić, by dokonać resynchronizacji:

  1. Otwórz aplikację.
  2. Kliknij na przycisk "Resync".

Zostaniesz przekierowany do obszaru Twoich transakcji bankowych, gdzie Twoim zadaniem będzie uwierzytelnić swoją tożsamość i odnowić zgodę. Kiedy Twoje konto zostanie zresynchronizowane, Twoje zakupy będą ponownie automatycznie rejestrowane.

Czy macie dostęp do obszaru moich osobistych transakcji bankowych?

Nie, nie mamy dostępu do obszaru Twoich osobistych transakcji bankowych w żadnych okolicznościach. Dzięki PSD2, udzielasz informacji o swych płatnościach kartą bez podawania referencji, które umożliwiają dostęp do obszaru Twoich osobistych transakcji bankowych.

 

Co robicie z danymi o moich zakupach?

Twoje dane są w pełni anonimowe. Nigdy nie są sprzedawane ani przekazywane stronom trzecim. Kiedy się zarejestrujesz, dane o Twoich zakupach będą używane wyłącznie na potrzeby przyznawania Ci nagród oraz w celach statystycznych.

 

5. Informacje powiązane

 

Co to jest PSD2?

Dyrektywa PSD2 standaryzuje uregulowania prawne, odnoszące się do zarządzania płatnościami w Unii Europejskiej. W szczególności, wprowadza ona koncepcję Account Information Service Providers (AISP – Dostawcy Usług Informacji o Koncie), w którą wpisuje się Transaction Connect.

 

Fakt ten pozwala Ci korzystać z nowych serwisów podpiętych do Twoich danych bankowych w sposób prosty i bezpieczny. Konkretnie, pozwala on na wysoce bezpieczny dostęp do Twoich rachunków bankowych i to wyłącznie zatwierdzonym podmiotom takim, jak Transaction Connect. Uwierzytelnienie odbywa się systematycznie poprzez interfejs Twojego banku, co pozwala na uniknięcie podania Twoich identyfikatorów bankowych stronom trzecim. Dla Twojego bezpieczeństwa, uwierzytelnienie to wymaga odnowienia co 90 dni celem upewnienia się, że nadal korzystasz z serwisu, w którym się zarejestrowałeś.